I Love What U Did Here!!!

Sunday 6 July 2014

Enaknya Sata Di Pagi Raya

Sedapnya Sata.....hehehhe..
Maaflah photo sata nie terpaksalah kami upload balik ke ruang blog ini memandangkan tiada photo
terbaru yg menarik  utk dikongsi disini. Kami berharap photo ini boleh membuat anda ingin menikmati sata dari kami. 
Sata Goreng Sos Berkicap
Bermula Julai 2014, kami mengubahkan procedure jualan dan lebih mengutamakan kepada Majlis Terbuka atau Majlis Kenduri Kahwin, ini memandangkan kami mendapati lebih ramai yg berminat utk menempah produk ini dimasak dimajlis-majlis sedemikian.
Sata Siap Panggang
Bole terus dimakan atau digoreng
Disamping majlis tersebut kami jugak mengajak keluarga, kawan-kawan, perniaga atau peminat produk ini utk membuat tempahan utk dimakan dirumah bersama keluarga, kami sedia menghantar produk ini terus ke pintu rumah anda, tetapi tempahan haruslah dibuat 1 minggu lebih awal utk mengelakkan kesulitan yg sukar dielakkan kelak. Dengan cara ini anda dan keluarga boleh menikmati sata yg sedap tak perlu memasak. 

Walaubagaimanapun anda boleh membuat tempahan salah mentah utk dijadikan stok harian dirumah. Memasak dirumah  dgn menggunakan oven dan dapur pun sudah mencukupi, jika anda ada microwive yang boleh digunakan utk memanggang ianya juga lebih bagus kerana kita boleh mengawal tahap kepanasan dan masa memasak utk mengelakkan terlampau gareng atau hangus.


Proses Mengoreng Yang Mudah
Kami mencari anda yg berminat utk memakan produk sata dan otak-otak dari kami. Tempahan terbuka, jika anda adalah bekerja di pejabat kerajaan, anda dialu-alukan utk berhubung dgn kami utk membuat tempahan bagi majlis yg akan dibuat oleh pihak anda nanti.
Jika anda perniaga anda jugak boleh mendapatkan stok dari kami. Dan jika anda memang peminat sata dan otak-otak anda amatlah dialu-alukan utk membuat tempahan bila-bila masa yg anda suka.

Kami amat bersenang hati jika anda penghujung blog ini  mampu mengajak kawan-kawan anda yg tercari-carikan produk sata dan otak-otak ini supaya datang ke blog kami dan membuat tempahan dari blog kami.

Jika anda berminat utk menjadi DROPSHIP kami juga bersetuju utk memenuhi permintaan anda, kerana anda memperkenalkan kawan anda produk ini anda layak utk diberikan komisen berdasarkan jumlah jualan anda.

Kami Perlukan Sokongan Anda. Terima Kasih. Kita Jumpa Lagi Utk Post Dari Kami Seterusnya.


1 comment: